21.1.2013

הישראלי המתלבט - שיר בחירות 2013



סקטוריאלי
לא נראה לי
לא חרד"ל ולא מפד"לי
גם עם ביבי
לא, לא בא לי
מלוקק ותיאטרלי
קצת עם שלי
מתחשק לי
ובכל זאת - זה קשה לי
אמסלם
גם רב גם אסלי
אבל אין סיכוי ריאלי

רבובדיה, אריה, אלי
ציפי, יאיר, חוטובלי
אנסטסיה מיכאלי
לא יודע מה קורה לי
רשימת שמות ברוטאלית
חגיגה אלקטוראלית
מה לי הכא, התם מה לי
כשהכול כה פרסונאלי
אין מפד"ל, יש רק נפתלי
אין עתיד, יש איש עם ג'לי
יש את שלי, בוז'י, חילי
אבל שם גם מיכאלי

השאלה המסקרנת
מה בין שרה לבין בנט
אמנון יצחק רב או רבי
מי ממשיך דרכו של רבין  
אין פה דרך, רק בערך
התנצחות ללא שום ערך
לכל איש יש שם ופתק
ומאחוריו רק מֶתֶק
וזיוף, לזות שפתיים
אותיות אחת או שתיים
או שלוש, אך כל היתר
רק יכבידו על המסר...

כן, הפעם זה לא קל לי
אם להישאר לוקאלי
או לחשוב דווקא גלובלי
אז הכרעתי - עץ או פלי!

תגובה 1:

  1. על כל מפלגה לשקוד,
    לבדוק על מי לרקוד,
    ואז - אוי מיי גוד -
    להכריע מאחורי פרגוד.

    התגייסתי וקיבלתי דירה,
    השלום כבר מזמן בזירה,
    יש שינוי בעתיד פְּרוס הילה -
    והתעוררתי מהחלום עטוי בהלה.

    איזה הפתעה, מי כבר נכנס
    איזה סוג רב ייתן לי קנס
    ללכת לבחור? מי לקלפי רץ?
    אקרא לי בבית, אחטוף לי עוד שנ"צ.

    השבמחק